نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ستاره ی باشگاه لورکوزن در تیررس بانوی پیر

ستاره ی باشگاه لورکوزن در تیررس بانوی پیر

گزارش های اخیر حاکی از آن است که بانوی پیر نماینده ای برای تماشای بازی هاکان چالهان اوغلو ترکوارتیستای باشگاه بایرلورکوزن به آلمان فرستاده است.

هافبک خلاق لورکوزن که پشت سر مهاجمین بازی می کند – پستی که مکس آلگری سرمربی بیانکونری در ماه های اخیر به دنبال بازیکنی برای آن است – در فصل اخیر بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است.

او در برتری قاطع 3-0 برابر لاتزیو در مرحله ی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای به نمایش گذاشت و در هفته ی اول مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل باته بهترین بازیکن تیمش بود و توسط یوفا در تیم منتخب هفته ی اول قرار گرفت.

بر اساس گزارش توتواسپرت، یوونتوس نماینده ای را به منظور تماشای این ستاره در دیدار لورکوزن و بوروسیا دورتموند که امروز بعد از ظهر برگزار می شود به آلمان فرستاده است تا عملکرد این بازیکن را از نزدیک تحت نظر بگیرد.

هاکان تنها 21 سال سن دارد و قرارداد او با لورکوزن تا ژوئن 2019 است. اعتقاد بر این است که برچسب قیمت این بازیکن 20 میلیون یورو است که با توجه به عملکرد درخشان او در هفته های اخیر روز به روز افزایش پیدا می کند.

هاکان با وجود اینکه در آلمان متولد شده است در تیم ملی فوتبال ترکیه بازی می کند و تخصص او در ضربات آزاد است. لورکوزن با پرداخت 14/5 میلیون یورو به هامبورگ در تابستان گذشته او را به خدمت گرفت.

"تیم ترجمه انجمن مجازی هواداران یوونتوس در ایران"



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: